Vrei un website? Iată ce trebuie să știi…

Un website profesional nu este un simplu moft.

În ziua de azi, website-ul este primul element de legătură între client și business-ul tău. Așadar, înainte de a-ți realiza un website, ar trebui să ai bine întipărite în minte câteva idei de bază.

Care sunt întrebările pe care ar trebui să ți le pui înainte de a contacta o firmă de web design?

Global Advertising ia în calcul experiența, însă mai ales întrebările pe care le primește cel mai des de la clienți, iar astfel am realizat un top al acestor întrebări.

9 întrebări pe care să ți le pui înainte să-ți realizezi un website

În momentul în care începi un business ai cu siguranță un scop bine definit. Acest scop va trebui să se regăsească în fiecare canal de promovare folosit de tine. Așadar, prima întrebare pe care ți-o poți pune când vrei un website pentru business-ul tău este următorarea:

  1. De ce am nevoie de un website profesionist și ce vreau să fac cu el?

Trebuie să ai un scop bine definit pentru ca website-ul tău să fie unul cu adevărat profesionist, care să convertească. Trebuie să știi ce vrei să faci cu acest website, cum ar trebui ca el să funcționeze și ce pași trebuie să faci pentru a ajunge la rezultatele scontate.
Imediat când te gândești la un business, primul lucru care îți vine în cap este numele. Ce nume are business-ul tău și ce reprezintă acesta? Astfel, următoarea întrebare cu privire la website-ul tău este legată de acest detaliu.

  1. Ce nume va avea website-ul meu? Este disponibil domeniul pe care doresc să îl aleg? 

Domeniul este un element extrem de sensibil atunci când realizezi un website. Trebuie să observi dacă acesta este liber, însă trebuie să știi exact cum să-l alegi. El trebuie să fie reprezentativ pentru business, trebuie să fie scurt și ușor de memorat de către utilizator și trebuie să fie ușor brandabil. Există anumite criterii după care să-ți alegi un domeniu.

  1. Ce servicii de hosting aleg pentru susținerea website-ul online?

Un hosting de calitate are anumite caracteristici specifice, iar un client nu va avea, de obicei, expertiza tehnică necesară pentru a le identifica pe acestea.

  1. Ce CMS să aleg pentru website-ul meu?

Acest lucru depinde foarte mult de prima întrebare. Care este scopul website-ului? Pentru un website profesional cât mai ușor de administrat, recomandarea este să alegi WordPress. Avantajele WordPress îl poziționează ca fiind unul dintre cele mai îndrăgite sisteme de administrare conținut, cu nota 8/10.

  1. Ce culori voi folosi pentru website-ul meu?

În acest caz este neapărat să ai câteva cunoștințe despre psihologia culorilor în Branding.

  1. Conținutul website-ului meu este unul profesionist? Cât de important este textul? 

Importanța textului este crucială pentru un website.

Website-ul meu este SEO friendly?

Știi și tu că îți realizezi un website profesional degeaba, dacă acesta nu apare pe prima pagină în Google. Peste 90% din persoanele ce stau online iau decizia de cumpărare verificând doar prima pagină. Așadar, investiția în SEO ar trebui să fie un punct extrem de important în discuțiile tale cu firma de web design.

  1. Cum îmi voi promova website-ul?

Această întrebare reprezintă practic cea mai complexă întrebare pe care puteai să ți-o pui cu privire la website-ul tău. Ea are un simplu răspuns: o Strategie completă de Digital Marketing.

  1. Eu cum cuantific toate rezultatele website-ului meu? De unde știu că toate aceste activități mi-au adus rezultate?

Răspunsul la această întrebare este unul singur și poartă numele de Google Analytics. Prin intermediul acestei platforme vei putea afla tot ce se întâmplă în spatele website-ului tău. Vei cunoaşte cine intră pe website-ul tău, ce face pe platformă și cu ce te ajută pe tine activitatea lui.

Vei înţelege ce să testezi, cum, prin ce instrumente și cum să îmbunătățești website-ul tău pentru a te bucura cu adevărat de un website profesional.



Scroll Up