Logo-ul business-ului

Logo-ul, numit şi sigla companiei/firmei este un element al brandului ce îţi personalizează business-ul. Un logo bun este unul practic, distinct, adecvat  şi simplu.

În spatele oricărui logo stă un concept ce comunică un mesaj vizitatorilor şi clienţilor. Acesta poate fi compus dintr-o literă sau mai multe, o imagine sau o combinaţie a acestora.

Logo-ul  trebuie să evidenţieze semnificaţia numelui sau activitatea companiei/firmei. Acesta trebuie să ofere credibilitate şi să impresioneze atât clienţii, cât şi concurenţii. Un logo cu un design de calitate este mai uşor perceput şi memorat de către clienţi.

Iată care este rolul principal al unui logo:

  • Logo-ul promovează business-ul și este o puternică armă de marketing;
  • Logo-ul atrage potenţialii clienţi;
  • Logo-ul oferă o identitate unică business-ului.

Un design de calitate al unui logo trebuie să conţină:

  • Creativitate – logo-ul unei companii/firme trebuie să fie creativ;
  • Originalitate – logo-ul trebuie să fie original şi unic şi să ofere identitate companiei/firmei tale;
  • Simplitate – un logo complicat nu va fi niciodată memorat de către clienţi, acesta trebuie să fie simplu, elegant şi diferit;
  • Sensul logo-ului  în business– logo-ul trebuie să vorbească despre business-ul tău.

Un LOGO de calitate le oferă clienţilor tăi încrederea de care au nevoie.



Scroll Up