Instagram Marketing

În România, Instagram-ul are aproximativ 418.000 utilizatori, iar la nivel global sunt 800 milioane de utilizazori.

Instagram este un canal ce oferă oportunități foarte mari pentru business-urile de toate mărimile să-și atingă cât mai ușor publicul țintă.

Marketing-ul pe Instagram îţi mută business-ul cât mai aproape de centrul intereselor potenţialilor clienţi. În acelaşi timp, te apropie stârnind acele zâmbete pe faţa clienţilor sau consumatorilor care se bucură de fotografiile tale.

Ce poate face publicitatea pe Instagram pentru business-ul tău?

Crează o comunitate

Implică utilizatorii

Convertește

Pe Instagram te poți promova prin:

Reclame cu fotografii

Îți spui povestea cu ajutorul unui mediu creativ, simplu și atrăgător.

Reclame în format carusel

Le oferi posibilitatea urmăritorilor tăi de a glisa pentru a vedea fotografii sau clipuri video suplimentare într-o singură reclamă.

Reclame Video

Beneficiezi de aceeași calitate vizuală capitvantă ca și la reclamele foto, având în plus potențialul sunetului și al mișcării. Poți să distribui clipuri video de până la 60 de secunde.

Reclame în Stories

Poți intra în contact cu cele peste 300 de milioane de persoane care folosesc formatul Stories în fiecare zi.

Rezultatele campaniei pe Instagram se văd în:

Urmăriri

Instagram are o mare contribuţie în vizibilitatea unui business, mai ales dacă are un public tânăr.

Aprecieri

Gestul de a aprecia o fotografie pe Instagram pare atât de natural, încât ai şanse mai mari să ai un număr crescut de răspunsuri la postările tale.

Viralizare

Prin funcţia de redistribuire, Instagram îi încurajează pe utilizatori să îţi viralizeze o campanie bine gândită.

Feedback

Instagram pune accent pe emoţii şi utilizatorii îţi vor aprecia o campanie bine dezvoltată. Restul rezultatelor se pot vedea în statistici.

Vânzări

Influencerii de pe Instagram contribuie la conversii. În plus, există turişti care caută anumite magazine, atunci când ajung într-o zonă nouă, în funcţie de recomandările utilizatorilor cunoscuţi.

Evoluția numărului de urmăritori

Evoluția numărului de urmăritori este un indicator al unei comunități active și a creșterii popularității business-ului tău.

Ce contează într-o campanie pe Instagram?

Creativitatea postărilor

Consistența Brand-ului

Strategia de comunicare programată

Conținutul efemer

Interactivitatea conținutului

Alegerea hashtag-urilor relevante

Vrei să îți dezvolți business-ul online?

Există aproximativ 4 miliarde de utilizatori de Internet în întreaga lume, dintre care 11,2 milioane în România. Aici se află și potențialii tăi clienți.

Dezvoltăm business-uri în Mediul Online!

Scroll Up