Instagram Marketing – Promovare

În România, Instagram-ul are aproximativ 418.000 utilizatori, iar la nivel global sunt 800 milioane de utilizazori.

Instagram este un canal ce oferă oportunități foarte mari pentru ca business-urile de toate mărimile să-și atingă cât mai ușor publicul țintă.

Marketing-ul pe Instagram îţi mută business-ul cât mai aproape de centrul intereselor potenţialilor clienţi. În acelaşi timp, te apropie stârnind acele zâmbete pe faţa clienţilor sau consumatorilor care se bucură de fotografiile tale.

Ce poate face promovarea pe Instagram pentru un business?

  • Crează o comunitate;
  • Implică utilizatorii;
  • Converteşte.

Pe Instagram te poți promova prin:

  • Reclame cu fotografii– Îți spui povestea cu ajutorul unui mediu creativ, simplu și atrăgător.
  • Reclame video– Beneficiezi de aceeași calitate vizuală capitvantă ca și la reclamele foto, având în plus potențialul sunetului și al mișcării. Poți să distribui clipuri video de până la 60 de secunde.
  • Reclame în format carusel– Le oferi posibilitatea urmăritorilor tăi de a glisa pentru a vedea fotografii sau clipuri video suplimentare într-o singură reclamă.
  • Reclame în Stories– Poți intra în contact cu cele peste 300 de milioane de persoane care folosesc formatul Stories în fiecare zi.

Rezultatele campaniei pe Instagram se văd în:

  • Urmăriri – Instagram are o mare contribuţie în vizibilitatea unui business, mai ales dacă are un public tânăr.
  • Aprecieri – Gestul de a aprecia o fotografie pe Instagram pare atât de natural, încât ai şanse mari să ai un număr crescut de răspunsuri la postările tale.
  • Viralizare – Prin funcţia de redistribuire, Instagram îi încurajează pe utilizatori să îţi viralizeze o campanie bine gândită.
  • Feedback– Instagram pune accent pe emoţii şi utilizatorii îţi vor aprecia o campanie bine dezvoltată. Restul rezultatelor se pot vedea în statistici.
  • Vânzări – Influencerii de pe Instagram contribuie la conversii. În plus, există turişti care caută anumite magazine, atunci când ajung într-o zonă nouă, în funcţie de recomandările utilizatorilor cunoscuţi.

Ce contează într-o campanie pe Instagram?

  1. Creativitatea postărilor;
  2. Consistenţa brandului;
  3. Strategia de comunicare programată;
  4. Conţinutul efemer;
  5. Interactivitatea conţinutului.


Scroll Up