Greșeli făcute de magazinele online în Digital Marketing

Un simplu website profesional nu mai este de ajuns pentru prezența online a unui business în ziua de azi. Din ce în ce mai mulți utilizatori își petrec timpul pe rețelele de Social Media, acolo unde înpart păreri, vorbesc cu cei dragi și încep să acorde atenție chiar și brandurilor preferate.

9,6 milioane de români au la ora actuală un cont pe Facebook. Aceștia petrec în medie 5,5 ore pe zi pe rețeaua de socializare.

Un profil pe rețelele principale de Social Media este astfel un instrument extrem de important în promovarea online. Cât mai multe branduri încep să realizeze acest lucru. Însă nu toate acționează ca atare odată ce au realizat importanța rețelelor sociale în planul lor de Digital Marketing.

3 greșeli pe care le fac magazinele online în promovare pe Social Media

  1. Folosirea inadecvată a pozelor de produs.

Majoritatea greșelilor pleacă încă de la conținut, atunci când discutăm despre Social Media. În cazul magazinelor online, cea mai des întâlnită greșeală este reprezentată de pozele neprofesioniste. În mediul online este foarte importantă calitatea unei poze.

După cum bine știm, o poză atrage atenția de 9 ori mai mult decât un text. Iar pozele sunt principalele atuuri în cazul magazinelor online. O poză de produs profesionistă poate scoate cu ușurință în evidență avantajele produsului. Iar un cont de Instagram poate construi cu ușurință o comunitate în jurul unui brand axat pe promovare vizuală.

  1. Setarea greșită a audienței preferate.

Această audiență definește publicul țintă. Care sunt persoanele care vor avea acces la postările tale? Cine te va vedea în Mediul Online?

  1. Setarea paginii ca format standard în loc de setarea cu modul de e-commerce.

Pe o pagină cu modul e-commerce va fi disponibilă și fila MAGAZIN. Iar aceasta este una dintre cele mai importante funcții pe care le oferă Facebook pentru e-commerce. Aici poți introduce produse și ele pot fi evidențiate pe pagina de Facebook.

Este o secțiune ce iese extrem de mult în evidență și dacă este poziționată central, ea poate crește rata de conversie. Practic vizitatorul paginii tale de Facebook va fi expus direct produselor. Aceasta poate fi o modalitate excelentă pentru prezentarea produselor noi sau a promoțiilor.



Scroll Up