Facebook are funcții noi pentru măsurarea audienței

Facebook a adăugat două noi funcții, în categoria Custom Audience care ne vor ajuta să ne alegem mai bine audiența pentru postările pe care le promovăm pe platforma lor.

Cele două funcții lansate se numesc Dwell time și Link sharing și vor putea măsura timpul pe care-l petrece un utilizator Facebook atunci când se oprește din scroll, iar anunțul nostru se află în fața lui și vor putea monitoriza audiența care ne distribuie postările pe Facebook.

Cu ce ne va ajuta asta?

Facebook promite că, în scurt timp, vom putea sa luăm legătura cu oamenii care se opresc, pentru a ne citi postările promovate. Asta denotă faptul că Facebook încă încearcă să câștige teren în fața oricărui website de anunțuri, ceea ce se întâmplă deja de ceva timp. Apar o mulțime de postări promovate în ultima vreme și o mare majoritate s-a învățat cu ele și trece fără să citească. Noi însă, ne pregătim cu cele mai atractive texte și imagini realizate de echipa Global Advertising pentru clienții care aleg, în pachetul lor, promovarea online.



Scroll Up