Externalizare Vânzări Online

Ne ocupăm de Magazinul Online pe care îl ai ca și cum ar fi al nostru, iar tu
ne plătești cu un procent din vânzările lunare

Înainte de a enumera ceea ce putem face pentru Magazinul Online pe care îl deţii, trebuie să ştii faptul că noi am ales să prestăm acest serviciu plecând de la reticenţa pe care o au oamenii de business în ceea ce priveşte colaborarea cu o agenţie pentru promovarea business-ului în Mediul Online.

arrow-down

În mod cert acestă reticenţă a oamenilor de business este fondată de mai mulţi factori, printre care:

  1. Sumele foarte mari percepute de multe agenţii pentru promovarea business-urilor în Mediul Online.
  2. Accentul mult prea mare pus de agenţii pe suma pe care o pot încasa de la fiecare client şi mai puţin pe ceea ce pot să ofere la nivel real, nu fictiv cum se întâmplă în foarte multe cazuri.
  3. Lipsa unei implicări totale în procesul de promovare al unui business în Mediul Online din partea respectivelor agenții.
Externalizare-Vanzari_global-Advertising

Ce anume facem noi pentru Magazinul tău Online?

Realizare logo

Logo-ul este unul dintre cele mai importante elemente ale business-ului tău. Imaginea vinde și știi bine asta, prin urmare procesul de creare al unui logo trebuie să fie elaborat pentru a-ți garanta o imagine impecabilă în piață.

Modificările de care are nevoie website-ul tău şi implicit administare şi mentenanţă.

Ne ocupăm de toate modificările care sunt necesare la Magazinul tău Online și asigurăm administrare și mentenanță lunară, astfel încât business-ul online să funcționeze la parametri optimi.

arrow-down

Landing page-uri pentru promovarea
produselor Magazinului tău Online.

Ce este un landing page?

Înainte de toate, să recapitulăm puțin. Un landing page este o pagină de vânzare care, după cum sugerează și denumirea, are rolul principal de a vinde.

Această pagină se poate regăsi integrată în structura Magazinului Online cu scopul de a-i convinge pe utilizatori să cumpere anumite produse, servicii sau oferte care sunt valabile pe o perioadă de timp nedeterminată.

Totodată, un landing page poate fi creat și dacă nu deții un website
sau nu dorești neapărat integrarea acestuia în el.

Astfel de pagini sunt de obicei create atunci când oferta pusă la dispoziție este limitată în timp și respectivele pagini nu conțin alte link-uri care îl pot îndepărta pe utilizator de oferta propusă.

Care sunt scopurile unui landing page?

Indiferent pentru care dintre cele două variante menționate anterior vrei să optezi, ține minte că:
o pagină de vânzare îi creează utilizatorului sentimentul că trebuie să îndeplinească o acțiune imediată!

În consecință, poți utiliza o asemenea pagină în contexte variate, precum: creșterea vânzărilor, mărirea bazei de date cu email-uri, descărcarea unui ebook, înscrierea la un curs sau webinar și lista poate continua.

Important este să stabilești de la început scopul pentru care realizezi landing page-ul. Odată stabilită ținta finală, îi poți redirecționa pe utilizatori către acea pagină prin intermediul Facebook-ului, campaniilor de email marketing sau altor canale de Social Media pe care le folosești.

Ne ocupăm de imaginea Magazinului tău Online

Design, imagini și descrieri ale produselor

Aspectul contează chiar dacă este vorba de un Magazin Online sau unul de la colț de stradă.
Este important ca atunci când clientul caută un anume produs, să îl găsească rapid.

Aspectul contează chiar dacă este vorba de un Magazin Online sau unul de la colț de stradă. Este important ca atunci când clientul caută un anume produs, să îl găsească rapid.

Conținutul website-ului trebuie să fie original, nu alegeți să copiați descrierea produselor. Pentru motoarele de căutare acest conținut are un rol important, astfel încât, dacă îți doresti un conținut atractiv vei avea grijă să fie original, să răspundă la potențialele întrebări ale vizitatorilor, în felul acesta website-ul tau va fi găsit mai ușor.

De asemenea, un alt aspect ce trebuie tratat cu atenție și realizat cât mai bine, îl reprezintă imaginile pe care le vei publica pe website-ul tău, acestea trebuie să aibă calitate bună și să ofere suficiente informații despre produs.

Nu uita că ai un Magazin Online, ceea ce înseamnă că cei ce își doresc un produs nu îl pot încerca/proba, iar singurele informații pe care ei le primesc provin din conținut și din imaginile pe care le pui tu la dispoziție.

Calitatea serviciilor contează, dar este importantă și prima impresie a utilizatorului atunci când “pășește” în spațiul tău comercial, mai ales când ne raportăm la Mediul Online.

arrow-down

Activitate zilnică pe platformele de Social Media.

Realizăm un plan de postări pe baza căruia vom dezvolta o activitate zilnică pe platformele de Social Media pe care le utilizează business-ul tău. (La nivel general, business-urile utilizează Facebook și Instagram)

Video-uri de prezentare pentru produs

În momentul actual, Video Marketing-ul este una dintre cele mai importante forme de publicitate din Mediul Online și conform tendințelor actuale în viitorul foarte apropiat, o să ocupe primul loc în promovarea business-urilor din online.

De ce ar trebui să folosești Video Marketing-ul în promovarea business-ului tău?

Video Marketing-ul generează de 3 ori mai mulţi vizitatori pe website într-o lună.

De asemenea, este cu 85% mai probabil ca un consumator să achiziţioneze produsul, după ce a vizionat un video despre produsul respectiv.

Video Marketing-ul creşte nivelul de încredere al consumatorului în brand cu 52%.

Este cu 46% mai probabil ca un consumator să caute informaţii despre un produs sau serviciu.

Vizitatorii petrec cu 88% mai mult timp pe un website care include video-uri.

Îţi creşte cu 157% numărul de vizitatori organici.

70% Dintre marketeri consideră că Video Marketing-ul ajută cel mai mult la rata de conversie.

88% Este creșterea timpului petrecut de un user pe un website care folosește Video Marketing-ul.

30% Creșterea ratei de click către link-urile dintr-un e-mail care conține clipuri video sau spoturi publicitare.

Prin Video Marketing, pordusele unui Magazin Online sunt expuse mult mai bine în faţa potenţialilor clienţi, în comparaţie cu expunerea lor prin imagini, şi creşte cu 70% rata de conversie.

arrow-down

Video-uri de prezentare pentru Magazinul Online.

În cazul video-urilor de prezentare pentru Magazinul Online se aplică aceleaşi criterii ca în cazul video-urilor de prezentare pentru produse, cu menţiunea că în aceast caz scopul este cel reprezentat de promovarea business-ului la nivel general, nu a unui produs sau a unor produse.

Spot-urile sunt folosite din ce în ce mai mult pentru promovarea business-urilor în Mediul Online pe platforme ca:

  • Facebook– Aproximativ 9,6 miloane de utilizatori români;
  • Instagram– Aproximativ 418.000 de utilizatori români;
  • Youtube– Peste 7 milioane de utilizatori români.
Facebook
Instagram
Youtube

Utilizatorii de internet preferă SPOT-URILE, în dauna promovării tip text pentru că informația este “digerată” mult mai ușor și pentru că nu implică vreun efort din partea potențialului tău client.

Dezvoltarea campaniilor de promovare ale Magazinului Online
(Facebook Ads și Google Adwords).

Reclama online pe Facebook și pe Google trebuie văzută ca fiind echivalentul "chiriei" magazinului offline. Investiţia în promovarea online trebuie asumată pur şi simplu, nu se poate fără. Aceste două companii (Facebook şi Google) au succesul pe care-l au, tocmai pentru că beneficiile pe care le oferă prin programele acestea de ”link-uri sponsorizate”, sunt foarte mari.

Nu poți promova un Magazin Online cu un buget mic, va trebui să iei în calcul o investiție inițială care să îți permită procesul de promovare în online până când vei începe să ai profit. Acesta este unul dintre cei mai importanți pași pe care nu îl poți omite dacă vrei să ai un început bun.

malaysia-top-viral-video-marketing

Creare bannere

Bannerele sunt în continuare o excelentă alegere pentru influențarea utilizatorilor. Acestea stârnesc atenția prin mesaje de tip call to action și mai ales prin imagini reprezentative , împreună atingând toate canalele de percepție ale potențialilor clienți.

sale-banner-with-product-description_1361-1333
arrow-down

Optimizare SEO

Optimizarea SEO este procesul prin care se îmbunătățește
volumul traficului unui website
cu ajutorul motoarelor de căutare.

De ce este atât de important să ajungi în top în motorul de căutare Google?

Pentru ca un website să aibă mulți vizitatori, aceasta trebuie să fie poziționat cât mai bine în paginile de rezultate ale motoarelor de căutare.

Optimizarea SEO este în acest moment singura modalitate prin care poți fi prezent în cea mai râvnită, eficientă și onorantă locație publicitară din lume, și anume prima pagina Google. Ca să ajungi aici este nevoie de multă muncă, determinare, creativitate, cunoștințe, atât tehnice, cât și de business, într-un cuvânt de o campanie de promovare SEO profesionistă.

93% DIN TOATE EXPERIENȚELE ONLINE ÎNCEP CU UN MOTOR DE CĂUTARE
ÎN 68% DIN CAZURI ACEL MOTOR DE CĂUTARE ESTE GOOGLE. ÎN ROMÂNIA PROCENTUL DEPĂȘEȘTE 95%

Optimizarea vitezei de încarcare a website-ului (Page Speed-ul)

Viteza website-ului nu afectează doar poziția în motoarele de căutare, ci și vânzările.

11% mai puține vizualizări de pagină;

o scădere de 16% a satisfacției vizitatorilor;

o scădere de 7% a conversiilor.

Amazon a observat tendințe similare raportând o creștere cu 1% a veniturilor pentru fiecare 100 de milisecunde câștigate la viteza de încărcare a website-ului.

seo-desktop-graphs-free
arrow-down

Cu ce viteză ar trebui să încarce un website “rapid”?

saS7z9xL

Probabil întotdeauna va fi ceva ce poate fi îmbunătățit. Prin urmare, când putem spune că avem cu adevărat o viteză de bună de încarcare?

  • Sub o secundă: Viteza este perfectă;
  • 1-3 secunde: Viteza este bună;
  • 5 secunde: Viteza este satisfăcătoare;
  • Peste 5 secunde: Viteza are nevoie de îmbunătăţiri majore.

Implementare Google Analytics pentru consultarea periodica a statisticilor, astfel încât deciziile de business să fie luate pe baza cifrelor de aici.

Ai un Magazin Online?

În cazul în care răspunsul este afirmativ, ai nevoie de Google Analytics.
Aici sunt doar câteva dintre numeroasele întrebări cu privire la website-ul tău pe care le poţi afla utilizând Google Analytics:

Cât de mulţi oameni vizitează website-ul meu?

Unde locuiesc vizitatorii mei?

Am nevoie de un website mobil-friendly?

Ce website-uri trimit trafic pe website-ul meu?

Ce tactici de marketing direcţionează cel mai mult trafic website-ului meu?

Ce pagini de pe website-ul meu sunt cele mai populare?

Cât de mulţi vizitatori s-au convertit în potenţiali clienţi sau clienţi?

De unde au venit vizitatorii mei de conversie şi ce vizitează pe website?

Cum pot îmbunătăţi viteza website-ului meu?

Ce conţinut de blog apreciază vizitatorii mei cel mai mult?

arrow-down

Cum ne ajută Google Analytics?

Interpretarea informaţiilor afişate în cont, ne arată calitatea traficului şi a surselor care îl generează. Google Analytics este un must have pentru a monitoriza orice tip de campanie asupra unui website.

Exemple de conversii care pot fi urmărite:

  • Vânzările generate, în cazul Magazinelor Online;
  • Completarea formularelor de cerere/ofertă, rezervări şi contact;
  • Abonarea la newsletter;
  • Comentariile pe blog;
  • Descărcarea de fişiere.

Creare Blog

Atunci când dezvolți Magazinul Online,
asigură-te că ai creat și o secțiune de blog unde poți ulterior să încarci articole.

De ce?

Blogging-ul a devenit o metodă eficientă de promovare online datorită costurilor, care practic nu există, și a modului în care articolele atrag publicul țintă.

În funcție de nișă Magazinului tău Online poți crea conținut atractiv cu subiecte pe placul audienței tale și astfel atragi zeci de utilizatori noi pe website.

Odată ce vizitatorii ajung pe blog, spune-le mai multe despre produsele tale, îmbracă-le frumos, scoate în evidență toate benefiicile de care aceștia ar putea dispune dacă optează pentru a cumpără unele dintre acestea.

Vinde! Strategia funcționează pentru mii de alți jucători de pe piață, tu de ce nu ai folosi-o?

arrow-down

Implementare GDPR
(Protectia Datelor cu Caracter Personal).

GDPR este un nou set de reguli care se aplică tuturor organizațiilor care colectează și rețîn date personale de la orice individ din Uniunea Europeană. Scopul este de a standardiza legea datelor personale și mecanismele lor in toate domeniile de activitate și pentru a se asigura că drepturile individuale ale oamenilor sunt protejate. Acest lucru este esențial într-o economie care se bazează tot mai mult pe utilizarea datelor personale.

Analizăm concurenţa pentru a vedea
ce anume face de vinde atât de bine

Ce conține analiza concurenței?
Vrei să fii mai bun decât concurenții tăi online?

Studiul mediului concurențial te va ajută să vezi de ce încă nu ești în topul clasamentelor, unde și de ce sunt mai buni concurenții, să stabilești o strategie SEO personalizată, care te-ar ajută să mărești calitatea, funcționalitatea și vizibilitatea siteului tău, depășind astfel rezultatele lor și devenind mai competitiv.

Analiza generală a funcționalității website-ului.

Rezultate din unul sau mai multe motoare de căutare.

Compararea cu unul sau mai mulți concurenți online.

Afișarea gradului de vizibilitate în motoarele de căutare.

Examinarea nivelului de competitivitate.

Sugestii și soluții de optimizare a website-ului.

Analizăm atât produsele din cadrul Magazinului tău Online, cât şi publicul ţintă căruia te poţi adresa.

Fă o listă cu toate caracteristicile produselor sau serviciilor . Lângă fiecare caracteristică scrie beneficiile pe care i le aduce clientului. De exemplu, un web designer bun, poate oferi servicii de calitate. Beneficiile care rezultă sunt o imagine profesionistă a companiei. O imagine profesionistă poate atrage mai mulți clienți deoarece aceștia văd compania ca pe una serioasă și de încredere.

Odată ce ai listat beneficiile pe care le poți oferi clienților, fă o listă cu persoanele care au nevoie de acestea și cărora le poți îndeplini nevoile. Încearcă să găsești nu doar acele persoane care au nevoie de ceea ce oferi, dar și cine este cel mai probabil să cumpere serviciul tău. Gândește-te la următorii factori:

  • Vârstă;
  • Locația;
  • Sexul;
  • Venituri;
  • Nivelul educației;
  • Statutul familial;
  • Ocupația.
149208-OU090X-419
arrow-down

Nu trece cu vederea nici caracteristicile psihografice ale persoanelor pe care le targetezi:

  • Personalitate;
  • Comportament;
  • Valori;
  • Interese/pasiuni;
  • Mod de viață.

Încearcă să te gândești cum produsele sau serviciile tale se potrivesc în modul de viață al celor vizați. Când și unde vor folosi produsul? Ce caracateristici sunt mai atractive pentru ei? Către ce canale de media se vor îndrepta pentru a caută informații? Citesc ziare, caută online sau participă la evenimente speciale?

Redesign/Website NOU
după 6 luni de colaborare

După 6 luni de colaborare, garantăm un REDESGIN/ WEBSITE NOU în mod GRATUIT.
Care este motivul pentru care vă garantăm un REDESIGN/WEBSITE NOU?

44684

Motivul este reprezentat de fapul că în Mediul Online este foarte important să ai grijă de imaginea business-ului tău. Prin urmare, trebuie să pui accentul pe design-ul Magazinului Online pe care îl ai.

Design-ul Magazinului Online este deosebit de important, iar noi punem un accent foarte mare pe acest aspect.

Înainte de toate, imaginea contează pentru că primul contact (potențial client – Magazin Online) este cel vizual.

graphic
arrow-down

Ne vom ocupa de tot ceea ce ţine de
dezvoltarea business-ului tău în Mediul Online.

Singurul aşa zis impediment care stă la baza unei eventuale colaborări este reprezentat de suma pe care va trebui să o investeşti lunar în promovare (sumă la care noi nu vom avea acces, astfel încât să nu fie interpretabilă această situaţie).

Suma pe care tu va trebui să o investeşti în promovare o să fie dată de un cumul de factori printre care: potenţialul produselor pe care Magazinul tău Online le comercializează, publicul ţintă, concurenţa şi aşa mai departe.

De ce să alegi acest serviciu?

Motivul principal pentru care trebuie să alegi acest serviciu este reprezentat de faptul că o astfel de colaborare îți garantează implicarea totală a unei agenții în tot procesul ce ține de dezvotlarea business-ului tău în Mediul Online.

Vrei să îți dezvolți business-ul online?

Există aproximativ 4 miliarde de utilizatori de Internet în întreaga lume, dintre care 11,2 milioane în România. Aici se află și potențialii tăi clienți.

Dezvoltăm business-uri în Mediul Online!

Scroll Up