Cele mai mari greșeli pe care nu trebuie să le faci în business-ul online

În activitatea unui business, pot apărea multe momente dificile. Acestea pot să apară din cauza unei scăderi a vânzărilor, datorită concurenței care vine din urmă sau din cauza unei orientări greșite a business-ului tău.

Totusi, care sunt cele mai mari greșeli pe care nu trebuie să le faci cu business-ul tău?

  1. Lipsa prezenței în Mediul Online – În condițiile în care 80% dintre consumatori caută un produs / serviciu pe Google înainte de a-l achiziționa, în mod cert, lipsa business-ului tău de pe internet este cauza principal a eșecului.
  2. Informații incomplete – Un alt element deosebit de important este reprezentat de informațiile prezentate pe website. Acestea trebuie să prezinte cât mai clar produsele / serviciile care sunt oferite clienților.
  3. Perioadă îndelungată de încărcare a paginii – Pagespeed-ul sau viteza de navigare a unei pagini este o problemă des întalnită de cei care caută un produs / serviciu pe internet. Un website trebuie adaptat pentru mai multe tipuri de gadget-uri, nu doar pentru PC și/sau
    Numărul persoanelor care folosesc telefonul sau tableta pentru a achiziționa un produs / serviciu de pe internet este într-o continuă creștere, iar din acest motiv website-ul trebuie să fie mobile responsive.
  4. Vizibilitate scazută – În condițiile în care multe firme își lansează activitatea în mediul online, diferența va fi dată de nivelul de vizibilitate.
    Un porcent foarte mare din rândul utilizatorilor de internet care folosesc un motor de căutare se opresc asupra website-urilor găsite pe prima sau a doua pagină.
    Pentru ca business-ul tău să se afle în primele două pagini este necesar să realizezi un process de Optimizare SEO (SEO – Search Engine Optimization).


Scroll Up