Cât costă un website bun?

În niciun caz, un website BUNNU are cum să coste între 600 lei și 1.000 lei.

Aceste “website-uri” ale căror prețuri variază între 600 lei și 1.000 lei, reprezintă o GLUMĂ în plasa căreia, din pacate, au căzut suficient de multe business-uri.

În acest caz, vorbim despre “website-uri” pentru care acele “agenții” utilizează cele mai simple teme GRATUITE pe care le găsesc pe diferite website-uri de profil. Teme pe care nu sunt în stare să le modifice nici măcăr în proporție de 10% (nemaivorbind de modificări de minim 50% sau de realizarea website-urilor CUSTOM – Dacă oamenii au învăţat să facă website-uri ieri, ce vrei sa facă azi?).

La fel de bine, vorbim de “website-uri” a căror viteză de încărcare este de minim 10 secunde, în condiţiile în care nu există “mult conţinut” în cadrul lor.

Treaba cu “mult conţinut” reprezintă o scuză jenantă a acestor “agenţii” pentru faptul că nu sunt în stare să realizeze website-uri a căror viteză de încărcare să se încadreze în limita maximă admisă de Google (5 secunde – MAXIM).

BINEÎNȚELES, un website, n-are cum să coste nici peste 15.000 lei pentru că în acest caz tu nu mai platești serviciul de Web Design & Web Development, ci cumperi TIMP. Însă, lasăm discuția aceasta pentru un alt articol.

Ce trebuie înțeles din ceea ce am scris mai sus?

Trebuie înţeles faptul că atât cât investeşti în imaginea business-ului tău online, atât PRODUCE, atât VALOREAZĂ, atât TRANSMITE.

Lasaţi la o parte tehnicile “minune” aduse în atenţia voastră de marile agenţii care traduc ebook-uri scrise de agenţii din Marea Britanie/SUA/Austria/Franţa/Canada şi spun că sunt prima agenţie care face x, face y şi nu în ultimul rând, face z.

BUSINESS = MARKETING

  1. Business în ONLINE = Investiţii în WEBSITE.
  2. Business în ONLINE = Investiţii în Promovare (Facebook, Instagram şi Google Adwords și așa mai departe).
  3. Business în ONLINE = Investiţii în Video Marketing.
  4. Business în ONLINE = Implicare.
  5. Business în ONLINE = Activitate zilnică în Online.

Revenind la titlul acestui articol, din punctul nostru de vedere, un website bun nu are cum să coste sub 2.500 lei, evident, indiferent de agenția la care apelați pentru acest serviciu.

NU vrem să se înteleagă că acest articol are scopul de a ne ridica pe noi în slăvi.

Acest articol are scopul de a face oamenii de business sa înțeleagă că ONLINE-UL înseamnă de sute de ori mai mult decat offline-ul și că imaginea website-ului este deosebit de importantă.

Dacă x-ulescu a plătit pentru website-ul lui 800 lei, asta nu înseamnă că și tu trebuie să faci la fel. Pentru că pe website-ul lu’ x-ulescu, vizitatorii stau în medie 5-10 secunde (după ce așteaptă alte 10-15 secunde să încarce website-ul).

Henry Ford (Ford Motor Company):

“Sistarea reclamelor pentru a economisi bani este ca și cum ai opri ceasul, pentru a economisi timp”.



Scroll Up