Blog-ul – un puternic instrument de promovare online pentru business-ul tău

Despre importanța existenței unui blog nu credem că mai e necesar să vorbim. Din moment ce observați toate firmele din IT / Web design / Digital Marketing că activează pe un blog, este clar faptul că acesta este folositor.

De fapt, chiar în acest moment, noi ne folosim de el pentru a vă informa. Astăzi ne-am ales un subiect în care detaliem importanța blog-ului ca instrument de promovare. Plecând de la premisa că fiecare business trebuie să comunice cu publicul său țintă, dorim să vedem cu ce ar putea ajuta blog-ul în acest sens.

Orice business are o poveste. Orice business are angajați, are proiecte noi și are situații și activități diverse despre care vrea să povestească tuturor celor interesați. Iar acest lucru este normal, logic gândind, deoarece comunicarea este cheia succesului între o firmă și clienții ei.

Blog-ul – vânzătorul de povești al unui business

Blog-ul este instrumentul perfect prin care un business se poate asigura că poveștile ajung la clienți. Prin intermediul blog-ului vorbești practic cu cititorii tăi și îi faci pe aceștia să capete interes și să interacționeze cu brandul tău. Diferența între BLOG și WEBSITE este crucială din acest punct de vedere. Informațiile prezentate pe website sunt aceleași, de fiecare dată când cititorul accesează website-ul. El va observa datele de prezentare și conținutul (care se schimbă la un termen extrem de lung). În ceea ce privește blog-ul, aici nu vorbim de adaptabilitate, ci pur și simplu de dinamismul comunicării. Pe blog poți posta zilnic conținut nou. Poți spune în fiecare zi ce crezi și ce îți place la o anumită idee. Poți arăta clienților noile invenții și poți împărtăși cu ei orice experiență din interior.

Blog-ul este instrumentul ce îi ține aproape pe clienți de business-ul tău. El se asigură că tu ești vizibil zilnic și că determini interacțiuni prin informarea și prin întreținerea relației cu clientul. Blog-ul este, din această perspectivă, un foarte bun vânzător. El menține mereu legătura cu clienții tăi.

Blog-ul – oază de cuvinte cheie pentru strategia ta SEO

Știm că procesul de Optimizare SEO pune accent pe conținut. Care sunt factorii de care trebuie să ții cont când faci SEO și cum te ajută blog-ul în acest sens? Trebuie să iei în calcul relevanța acestuia pentru cititor, calitatea sa și trebuie să te axezi pe ceea ce caută cititorii. Luând în calcul toate acestea, tu trebuie să postezi conținut care să respecte toți acești factori, pentru ca Google să indexeze conținutul și să te poziționeze mai sus în căutări.

Problema website-ului în acest sens e că pe această platformă nu actualizezi conținutul zilnic. Aici postezi un text ce rămâne pe website pentru termen lung. Blog-ul este un instrument pe care poți posta zilnic conținut diferit. Așa încât, poți urmări trendurile în SEO și poți realiza un plan de cuvinte cheie, iar apoi, prin intermediul articolelor poți optimiza website-ul tău pentru fiecare cuvânt cheie, scriind despre el.

Fiecare articol poate trata cuvinte cheie diferite, astfel încât vei putea să-ți optimizezi website-ul pe fiecare cuvânt cheie dorit.

Blog-ul – instrument de monetizare a website-ului unui business

Dacă lucrezi de foarte mult timp la blog-ul tău, iar acesta denotă consistență și informațiile sunt percepute ca fiind utile, el îți va contura un adevărat brand de încredere. Website-ul tău va deveni o carte pentru clienți, iar blog-ul va fi ca un dicționar în domeniul tău de activitate.

În momentul în care ești credibil, poți influența un număr mare de persoane să facă o acțiune. Această acțiune poate fi descărcarea unui ebook plătit sau înscrierea la un curs sau chiar participarea la o campanie de fundraising. Blog-ul poate fi canalul prin care poți anunța aceste lucruri sau prin care poți chiar intermedia acțiunea cititorului.

Blog-ul poate fi suportul pentru acel pdf. sau poate fi canalul de comunicare prin care clienții vor auzi despre business-ul tău. De asemenea, viralizarea unui articol poate duce la acapararea unor parteneriate. Poți fi rugat să scrii un advertorial plătit pe blog-ul tău.
Acestea sunt doar câteva avantaje ale blog-ului. Sunt numai câteva direcții în ceea ce privește promovarea business-ul tău prin intermediul blog-ului. Oportunitățile sunt infinite, practic. Totul depinde de inițiativa ta.



Scroll Up