Așteptări vs. Realitate

Trebuie admis faptul că există oameni de business care au impresia că website-ul poate arăta oricum și că nu este nevoie de promovare pentru că o să producă BANI.

Însă, raporându-ne la anul 2018 și la ceea ce oferă Mediul Online, dar și la ceea ce vrea potențialul client să găsească pe website-ul tău, te pot asigura că realitatea o să bată CRUNT așteptările în următoarele cazuri:

  1. WEBSITE-ul – Dacă te gândeşti că nu este nicio diferență între un website realizat pentru sume cuprinse între 600 lei și 1.000 lei și un website realizat pentru sume cuprinse între 2.000 lei și 5.000+ lei, te asigur că te înşeli amarnic.

Diferențele între astfel de website-uri sunt ca de la cer la pâmânt. Vorbim despre website-uri realizate în wordpress cu teme găsite în această platformă, teme care de altfel reprezintă “moda” anilor 2000-2005, cu structura și textul website-ului ce se încadrează într-un chenar. (website-urile realizate pentru sume cuprinse între 600 lei și 1.000 lei)

După un mic research, am putut observa foarte multe business-uri care au astfel de website-uri și care își pun mari întrebări în legătură cu motivul pentru care nu au clienți.

Așa cum am mai specificat și în alte articole, DESIGN-ul este cel care atrage clientul și care îl face pe aceasta să râmână pe website-ul tău, iar produsul / serviciul şi calitatea acestuia transformă un potențial client într-un client fidel.

  1. PROMOVAREA / MARKETING-ul ONLINE – Promovarea este foarte importantă pentru creșterea vizibilității business-ului tău.

Nu este de ajuns să ai un website și te gândești că o să apară peste noapte și clienții. Cum ar putea să apară dacă nu știu de tine? Te interesează să afle de tine doar potențialii clienți din orașul în care îți desfășori activitatea? (în acest caz, de ce ai mai intrat în Mediul Online?)

Acești clienți apar în momentul în care află de business-ul tău și de ceea ce tu vinzi, și evident, în momentul în care rezonează cu produsul / serviciul tău.

  1. Pagina de FACEBOOK – Am observat foarte multe business-uri care au pagini de Facebook, dar care postează o singură dată la o lună (sau la mai multe luni). Asta în condițiile în care Facebook-ul are în România 9,6 milioane de utilizatori.

Este foarte important să existe interacțiune între business-ul tău și clienții existenți și/sau potențialii clienți.

  1. BLOG-ul – Un blog nu poate fi crescut peste noapte, în două săptămâni sau în 2 luni. Este nevoie de timp, este nevoie de multe articole, este nevoie de crearea unei audiențe care ar fi interesată de ceea ce tu scrii.

Sunt blogg-eri care au avut nevoie de un an sau doi pentru a ajunge la 1.000 de cititori unici pe zi sau la câteva mii…sau chair la crearea unei audiențe fidele.

În concluzie, ceea ce putem să spunem în legătură cu AȘTEPTĂRILE și REALITATEA din Mediul Online este că atât cât INVESTEȘTI ÎN IMAGINEA BUSINESS-ULUI TĂU în Mediul Online, atât PRODUCE.

În România există website-uri care se ocupă cu vânzarea de cămăși (de barbați / femei), cu vânzarea de încălțăminte sau cu vânzarea de blugi și jachete și produc în fiecare lună sume curpinse între 10.000 euro și 20.000 euro, vânzând produse al căror preț este cuprins între 70 lei și 250 lei. (aceastea sunt mici exemple – nu intrăm în exemple ce conțin business-uri ce produc peste 40.000 euro/lună pentru că respectivele business-uri au un proces foarte bine pus la punct în ceea ce privește Digital Marketing-ul).

Cum reușesc aceste website-uri să vândă? INVESTIND!

INVESTIND în imaginea business-ului (adică în design-ul website-ului), în Strategii de Digital Marketing și în campanii constante de Digital Marketing.



Scroll Up