8 modalități de creștere a vânzărilor online

Oamenii de business din online au alcătuit propria listă cu cele mai eficiente și mai uzuale tehnici de creștere a vânzărilor, care au dat rezultate. Nu îţi rămâne decât să le aplici pentru a te convinge de eficiența lor.

  1. Analiza mesajelor email deschise – Statisticile arată că, în ziua de astăzi, aproximativ o treime dintre mesajele mail sunt deschise mai întâi pe mobil. Prin urmare, dacă înregistrezi o rată bună de mail-uri deschise, dar cu un coeficient scăzut de click-uri pe mesajul tău, ar trebui să ai în vedere și faptul că oamenii sunt mai puțin dispuși să facă acest lucru de pe telefonul mobil. Alege acest segment de utilizatori și trimite-le mesaje targetate.
  2. Pregăteşte bine landing page-urile – Pentru susținerea eforturilor tale de a transforma vizitatorii în cumpărători, ar trebui să testezi diferite pagini de aterizare, în care utilizatorii iau pentru prima oară contact cu un anumit produs. Astfel, le poţi separa prin campanii diferite de promovare sau canale de propagare.
  3. Acordarea de bonusuri – Încearcă să nu te zgârceşti în acordarea de bonusuri. O mică recompensă la achiziția unui produs ar putea fi apreciată chiar mai bine decât două produse luate la același preț, dând sentimentul de noutate și de importanță cumpărătorului.
  4. Activarea mesajelor de verificare – Testele de activare a utilizatorilor se pot face la diferite intervale de timp, indiferent că acestea sunt mici, medii sau lungi. Spre exemplu, poţi demara o campanie de activare prin trimiterea de mesaje de atenționare, la fiecare 4-5 zile după care un utilizator devine inactiv.
  5. Confirmarea comenzilor prin e-mail – Este un lucru verificat că succesul unei operațiuni de vânzări și discuțiile despre aceasta au loc, prima oară, prin e-mail. Aceasta este o bună ocazie pentru echipa ta de marketing de a introduce mesaje de tip “call to action” în mesajele de răspuns. Odată cu acestea, poţi promova ultima postare pe blog sau descărcarea ultimelor oferte de pe website.
  6. Testează nivelul de implicare “Call to Action” – Nivelul de răspuns al campaniilor de tip “call to action” depinde de foarte mulți factori, în ciclul de viață al consumatorilor. Spre exemplu, dacă un consmator este încă în faza de a descoperi acest tip de mesaj, acesta va fi tentat mai degrabă să citească despre ele, decât să aplice cumpărând acum.
  7. Analiza comportamentală a consumatorului – Atitudinea cumpărătorului în fața unui produs sau serviciu este un element esențial în primirea unui răspuns la mesajele tale promoționale.
    Dacă un utilizator se înregistrează pentru a încerca o nouă caracteristică a unui produs, acesta se poate să fie mult mai receptiv la un articol de blog relevant decât la alte mesaje pe care i le transmiți.
  8. Măsoară rata de deschidere a mesajelor – Corelarea măsurătorilor de Digital Marketing cu business-ul din plan real îți poate da o perspectivă asupra campaniilor viitoare. Prin urmare, data viitoare când vei dori să testezi rata de deschidere a mesajelor, încercă să urmăreşti conversia totală a acestora în vânzări.


Scroll Up